dags för lite nytt

Har vinkat av grabbarna som ska ut på galej. Johan har besök av 3st kompisar. Kul med lite gäster!!
 
Har fattat ett beslut som varit ganska kul och pirrigt men samtidigt ångestfyllt, ska byta jobb. Byter till en vårdcentral i centrala Karlstad i sommar. Jag behöver något annat, något annorlunda. Det har gått tre år och jag vill se lite annat känner jag. Men, det har inte varit ett lätt beslut eftersom jag ser mina nuvarande kollegor som min andra familj. Men, jag ser naturligtvis även fram emot det nya jobbet som ska bli jättekul! Kan då börja gå till jobbet igen och är mitt i stan :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0