söndag

En solig och fin höstdag, men vi har varit inne hela dagen. Lång sovmorgon, städning och funderingar kring hur de blivande inbjudningarna ska komma att se ut. Så många ideér och beslutsångest. Men jag tror att jag kommit på en trevlig design! Ska göra några kort hemma hos mamma nästa helg. Hon har hur mycket material som helst för att lyckas med några prototyper. Måste göra några stycken för att veta vad och hur mycket material som ska inhandlas. Kul!
 
Legat och vilat men flyger bara till jobbet när jag nästan somnar. Typiskt. Lika bra att stiga upp och göra något annat, ska ju på jobb imorgon och vill inte vara där i tanken redan idag.
 
Brödet blev inte så lyckat igår, ganska hårt och ihoptryckt, vi försöker på nytt igen någon annan dag!
 
Har planerat Köpenhamnsresa tillsammans med mamma och syster i november! Mys! En present som vi inte lyckats ordna förens nu! En resa för att fira att mamma blev doktor, vilket är några år sedan nu men vi har inte lyckats få en passande helg helt enkelt. Tanken var först att åka till London, men nu blir det julmarknaden i Köpenhamn istället. London får bli en annan gång.
 
Ska fortsätta med min myspysarsöndag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0