höstdagjämning

Hösten och kylan är absolut här. Går ej att missa. Jag är glad att jag satte solrosfrön, för nu blommar de och piggar upp mig både på jobbet och hemma. De är små i år, men söta!
Idag är det städdag eftersom det inte är väder att vara ute, tycker jag. Läggan är ren i alla fall. Fotboll på tv, gulle i soffan och pizzadeg på jäsning.
Johan har även börjat med surdeg så grunden är nu i en glasburk och bubblar. Vi får väl se om det blir något första gången han grejar med detta. Hans lilla projekt, inte mitt. Jag äter gärna av brödet sen när det är dags för brödbak :)
 
Lite förmiddagskurs i onsdags. Passade på att ta bussen in till Karlstad och promenera till platsen där kursen/eller mässan skulle äga rum. Det är verkligen vackert i Karlstad. Kanske man skulle flytta dit istället?! Tyvärr är ju lägenheterna och villorna alldeles onödigt dyra, överpris enligt mig. Kommande onsdag är det en heldag om demens, också i Karlstad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0