helgens bästa

Helgen har gått så snabbt. Vi har haft en lugn och mysig helg. Igår började vi dagen med en långpromenad efter morgonkaffet. Sedan blev det att åka till lite olika affärer och handla, jag hittade äntligen ett regnställ för en lagom dyr peng och i min storlek från Stadium. Har inte haft något vettigt som håller tätt när jag varit ute i regn, men nu har jag! Johan inhandlade lite saker inför de kommande fiskehelgerna.
De flesta av helgens timmar har spenderats i "Emmie Land" (passande namn), ett underbart mjukt lakanset från IKEA. Rekommenderas! Har tagit tidig kväll och sovit nästan 12 timmar de senaste två nätterna, härligt!
Söndagen, är ju som sagt, min bästa dag eftersom jag är utvilad. Har gjort ett långt yogapass, färgat håret i en färg som jag äntligen är nöjd med "sandy blond". Har testat kanske 3 olika men nu är jag ganska nöjd faktiskt, får se om någon dag när färgen lagt sig i håret ordentligt. Men tror det blir bra. Ville inte klippa mig så ett frissabesök skulle bli alldeles för dyrt för att endast sätta lite färg...Resten av söndagen går åt till att stryka och pyssla med mina album tror jag.
Måndag imorgon och 4 dagars vecka. Yes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0