efter kaos kommer solsken...

 
Efter en ganska så katastrofal måndag så har det lugnat sig. Behövs väl sådana dagar så att man vaknar till liv och inte fastnar i lunken ;) Går garanterat inte på mitt jobb! Det händer alldeles för mycket saker för att man ska fastna i någon ljummen, tråkig lunk. Och det är bra! Huvudsaken är ju att det är enstaka dagar och inte varje dag som är så intensiv.
 
Kören började ikväll. Skönt att få koncentrera sig på att sjunga lite och rösten var glad över att få lite träning.
 
Ensam ett dygn. Karln är på jobbresa igen. Sånt är livet. Snart blir det dusch och sängen, underbart skönt att få lägga sig under täcket!
 
Mina solrosor börjar slå ut nu, en har slagit ut på jobbet, fler är på G och en står och är vacker på balkongen. Tyvärr har denna regniga och kalla sommar gjort att mina solisar inte riktigt har velat bli lika fina som de blev förra gången jag sådde, de är nu ganska små men ändå vackra och fina!
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0