pysslat och haft mig

Tog en Ibuprofen och åkte till IKEA. Köpte lite användbara småsaker. Åkte hem efter dryga timmen. Ryggen lugnade sig och är nästan helt ok.
Har pysslat lite...mysigt! Har pratat med syster och mamma. Ska nu slänga mig i soffan och fortsätta med myset!
 
Har konstaterat en sak med att vara ensam. Jag är värdelös på att få i mig mat. Jag trivs med att vara för mig själv någon gång nu och då. Däremot tappar jag aptiten när jag är ensam. Äter frukost men sen är det kört. SÅ tråkigt att laga mat och äta ensam! Skulle jag vara ensam en längre tid skulle jag nog tyna bort och bli helt isolerad...Nej. Usch! Tur att mitt gull kommer hem imorgon!!
 
Det är trevligare att vara ensam när man är två ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0