ledig fredag

Har sovit som en stock, legat kvar i sängen en stund och bara vaknat i min egen takt. Ringt till jobbet för att berätta en sak som jag glömde igår..naturligtvis kommer man på saker när man är ledig. 
Satt mig sedan bekvämt i soffan med frukost och kaffe. Försökte läsa tidningen samtidigt som jag lyssnade på morgonprogrammet och blev därför lite vriden i min ställning. Fick en riktigt ordentlig nysning och kände att det hände något i hö skulderblad, invid ryggraden. Nu får jag kramp i den muskeln och kan inte göra vissa saker...typiskt. Hoppas det går över snart så att jag kan göra det jag tänkt idag. Klantigt att sitta helt vriden med ryggen när man får en ordenltig nysning, men hur skulle jag kunna veta att jag jag skulle få ont i ryggen utav det?! haha... knäppt.
 
Idag blir det kanske mer pyssel. Pysslade lite igår med lackstänger, det doftade gott i hela lägenheten men det blev också lite os. Eventuellt blir det en biltur till IKEA för att kolla in deras julsortiment och köpa lite smått. Städning och annat husmorsgrejande kanske det också blir, beroende på ryggen då förstås... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0