harmoni

Var ju på ön förra helgen och veckan har gått så snabbt så att jag inte hunnit uppdatera... Här är godbitar från vår underbara ö som har fått höstfärger.
 
Bära ved med fina naglar gör man ju på landet också... haha... det blev så. Jag passar ibland på att fixa naglarna när jag är ledig tre dagar, eftersom jag tycker det är kul och inte får ha långa, målade naglar på jobbet!
Vissa småsaker är ju ett minus på mitt jobb, inga smycken (ringar och klocka) och inga målade naglar, jag som alltid älskat att bära smycken och speciellt ringar, och ha fina naglar. Men så är det.
 
Nu är det snart intensiva veckor på jobbet. Influensavaccinationen ska börja så småningom. Men denna vecka har varit underbart lugn, alla har varit så inne i älgjakten. Ingen har tid att vara sjuk när älg ska skjutas och slaktas! Härligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0