fredag

Så kom plötsligt helgen. Det har varit mycket på gång denna vecka, tiden har verkligen gått snabbt. Men det har varit en bra vecka, verkligen! På alla sätt. I onsdags åkte jag och Johan in till stan, mötte upp två kompisar på en restaurang/pub och deltog i ett musikquiz. Jättekul! Ett trevligt avbrott mitt i arbetsveckan. Jag är värdelös på frågesport och är alldeles för trögtänkt för att komma på artist/låttitel m.m. på några sekunder men vårt lag fick ihop en hel del poäng i alla fall, tack vare mina andra lagkamrater. Ska absolut ta mig in och vara med någon gång igen! Jag fungerade mer som ett beslutstöd, haha..
 
Gullet jobbar dygnet runt. Fabriken ska stoppas och piffas upp. Vinkade av honom precis, nattjobb väntar.
Ska mysa ner mig i soffan och sedan blir det tidigt isäng. Byter från säng till soffa imorgon bitti när gullet kommer hem. Då kan jag stiga upp utan att väcka honom. Ska åka in till stan och besöka en av mina favoritbutiker just nu, Panduro.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0