vilodag

Åh så underbart med en vilodag imorgon! Behöver verkligen det! Steg upp halv fem imorse för att gullet skulle till huvudstaden med flyget...vilade efter att han hade åkt men det blev ju inte så länge eftersom jag själv skulle upp efter en timme för att gå till jobbet... Hade jouren idag, lugn förmiddag men blev poppis på eftermiddagen (när folk kom på att vi har stängt imorron - gud så hemskt med En dag stängt). Lite ironi där på slutet.

Efter middagen (som jag lagat och som blev lyckad!!) stack gulleplutt till jobbet igen. Själv ska jag göra en rolig syssla som jag alltid skjuter upp - stryka lakan. Bäst att göra det nu när allt står framme efter att jag strök en skjorta igår kväll.. Gör man det framför tv:n så går det i alla fall liiite snabbare.

saknar vänner just nu. alla är så långt borta och ingen kan man prata med. känner mig lite som Ior i sitt lilla hus.

men då säger Puh: Du kan inte alltid stanna i din egen hörna av skogen och vänta på att andra ska komma till dig. Du måste gå till dem ibland också.
Källa: Nalle Puh

Fast, ibland skulle det vara trevligt med ett spontant samtal från en god vän, också :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0