växtlighet, de första liljekonvaljerna och solstrålar


Har Pelargonerna, mandarinträdet och någon hängklängväxt på ballen redan. Och nu har jag även sått lite solrosor! Vad vackert det kommer att bli senare i sommar, en liten djungel på balkongen med glada solrosor som ler mot oss!
Har även fått ett husdjur, så ensam är jag inte här i Grums. De byggde bo och flyttade in för ett par veckor sedan och nu sitter de och kvittrar hela dagarna, sötisar!



Effektiv har jag varit idag också. Ringt samtal, planterat frön, tvättat våra täcken (måste byta till sommartäcke nu faktiskt, det är en bastu här uppe på vinden), varit till affären, skänkte några kronor till en gatumusikant som spelade dragspel, hämtade ett litet H&M paket och nu ska jag städa och sola!

Jag känner att jag äntligen lever, nu när värmen och solen kommit. Spatserar omkring i läggan med bikini, lovely!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0