härliga söndag

Började den här vackra dagen med att följa med kören till kyrkan och sjunga på konfirmationen som var idag. 14 stycken konfirmerades och det var riktigt trevligt att delta. Minns att jag själv tyckte att det var kul att konfirmeras, lägret och alltihopa.

Efter det har jag legat på balkongen och tagit igen mig lite. Det blir lite söndagspyssel och gullet är och jobbar.

Skulle verkligen kunna ha sommarlov nu, så som det var när man var liten alltså, flera veckors ledighet som innehöll en massa kul tillsammans med kompisar! Men får se fram emot min semester i augusti och ta till vara mina lediga dagar så länge!

och,  grattis igen till mamma :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0