ensam och trött

Vanlig dag på jobbet. Planering inför sommar och kommande nya kollegor :) Kul! Finns mycket att se fram emot!

Kommer hem från jobbet och all energi rinner ur mig. Tassar runt i läggan, ligger i soffan och tittar på "Äntligen Hemma", ser mig omkring och konstaterar att det är väldigt dammigt och att dagens lilla disk ligger odiskad, fortsätter att titta på tv, konstaterar på nytt samma saker men också att jag inte orkar ta itu med det idag. En ny dag med ny energi får komma! En bortförklaring är att jag måste ha något att göra de kommande dagarna som jag också ska spendera i min ensamhet, plock, pyssel och fix är perfekt för sådana dagar. men inte just idag då.

Tassar nog till sängen och kryper ner under täcket, läser bok, bläddrar i tidning och pekar på mobilen. Det är härligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0