ringar

Idag var vi in till stan och köpte förlovningsringar, hämtas senare i veckan. Frieriringen ska jag ha på andra handen tror jag eller i ett halsband senare, som ett vackert minne.
Jag valde en slät guldring med vitt guld i mitten som är slipat så att det ser ut som stenar runt hela ringen, jättefin verkligen! Diamanter ska jag ha på vigselringen sen :) Passade på att kika lite på sådana också eftersom det ska passa ihop. Johan valde en guldring med vitt guld på båda sidor istället. Passade verkligen bra på hans finger!

Solat på ballen, ätit en mycket god middag som min kock tillagat och till det, ett glas rött. En härlig lördag med andra ord!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0