förstoppad i näsan

Trots att jag är förkyld tredje dagen nu så gör det inget! Det är så underbart här och idag var det fullt program hela dagen så det fanns inte tid att vara snuvig...förutom att jag gick och nös hela dagen.. Phi-Phi var bra, glad att vi inte bott där då hela området är proppat med turister, men vackert var det ju naturligtvis. Absolut värt att åka ut på en dagsutflykt och snorkla lite i det klara, turkosa vattnet!
De sista dagarna ska vi bara vara på hotellet, sola och bada. Har köpt lite medicin från apoteket här som jag hoppas öppnar upp mina bihålor tills imorn, tigerbalsam och vicks är grejer!
Tack för idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0