härlig fredag

Konstigt väder idag, kallt men ena stunden sol och andra regn. Förstår ingenting nu när det är juni och allt, det ska ju vara sommar, sol och brunbrända ben!

Bra jobbdag, allt flöt på riktigt bra och det var helt otroligt lugnt idag också. Måste vara den enda heeeela veckan sedan jag började jobba som det faktiskt har varit lugnt. Det är bra att folk har annat för sig, speciellt de som kommer för småsaker... det är viktigt att vi har tider för de som verkligen är sjuka! Sen finns vi ju till för att hjälpa till med att förebygga sjukdomar, men då behöver man sällan komma på besök, då räcker det med ett samtal och lite råd :) Jepp. Roligt har vi haft det på jobbet idag också, riktigt fredagsfnitter! Härligt!

Imorron blir det frissan. Har inte varit på drygt ett halvår, så det är kanske dags. Får se hur jag vill ha det med hjälp av "min" duktiga frissa!

Söndag är än så länge oplanerad, kanske det blir ett litet äventyr, men det får vi se.

Ett glas vitt. Njuter av att mina vackra solisar är på G! Gullisar! Hår sått i flera krukor och olika sorters solisar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0