bättre idag

Kan inte vädret bara bestämma sig för att antingen ge regn eller låta solen skina? Nu vet jag inte om jag vågar ge mig ut på en promme eftersom det ser väldigt regntungt ut men inget regn faller..får se om en stund. Solen sken in i sovrummet imorse, blev förvånad eftersom det skulle regna... Ja, som sagt, skulle vara tacksam om vädret kunde bestämma sig snart ;)

Igår var en konstig dag. Var ju jättenöjd med frissabesöket men jag kände mig inte så bra igår. Var trött och matt, blev andfådd bara av att gå upp för backen från affären och kände mig allmänt nere. Trodde faktiskt att jag led av en svår sjukdom en sväng där... Vårdpersonal har ju alltid en massa diagnoser klara i skallen. Men en god natts sömn var tydligen det jag behövde och lite spikmatta. Låg på spikisen innan jag somnade och sedan sov jag som en stock i nästan 10 timmar. Underligt vad mycket sömn man kan behöva i perioder. Just nu sover jag mycket på helgerna och går och lägger mig tidigt på vardagarna. Jag är väl bara trött, har väl något virus igen.. snorar och har mig på mornarna så det kan ju förklara saken...inte vet jag. Huvudsaken är att jag är piggare och Gladare idag :) Har även pratat med kära syster i telefon!

Ritar, målar och har mig idag. Härligt med lediga dagar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0