vill inte

Vill inte tillbaka till verkligheten, vill stanna här och ha sommarlov hela långa, underbara sommaren... Men, får vänta några veckor till. Det går ju snabbt, det vet jag. Men detta är min favvo-årstid & min favvo-plats.

Badade badtunna för första gången igår kväll. En underbar kväll och det var riktigt mysigt att sitta ute i badet. Badade i sjön också, det var cirka 20 grader i vattnet. Helt underbart! Mycket trevlig sällskap var det också, vi åkte hem när natten kommit. 

Idag har jag varit in till vår lilla stad. Varit via apoteket och inhandlat lite förnödenheter när man blir förkyld, Finrexin finns inte i Sverige. Var på barnkalas på eftermiddagen! Trevligt att träffa släkten, äta tårta och prata lite strunt. 

På kvällen har det varit riktigt skönt ute, hjälpt mamma att dra upp vatten ur brunnen för att vattna alla blommor och landet. Kikat på katterna som busat i trädgården och när de klättrat i träden.

Avslutar dagen tillsammans med syster, mor, fästman, moster och mormor ätandes rabarberpaj! Slurp.

Bättre, kan det aldrig bli!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0