När jag var på tur...i bilder

 
Första bilden togs när jag närmade mig Oslo i bussen. Underbart vackert med alla hus i sluttningarna och en massa segelbåtar i vattnet!
Vi fikade på ett mysigt café i en gränd. Vi åt frukost på bakgården innan jag skulle åka, hur mysigt som helst! Och sedan kunde jag inte låta bli att ta en hel del naturbilder på vägen hem. Härligt väder och vackra färger! En lyckad resa som jag hemskt gärna gör om snart igen!
 
Idag har jag äntligen lyckats tvätta de sista föntren som jag inte har tvättat p.g.a. allt regnande! Så nu är det rent igen...till nästa fågelbajs eller regn.
 
Jobb en vecka till sen.....semäää. Mina fina solrosor på ballen kommer att få flytta till vårdcentralen under min vistelse utanför Grums. Hoppas jag inte missar när de blommar, de ler mot en då och det är så härligt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0