i väntans tider

Väntar på min ledighet. Två veckor kvar. Jag har inget emot att jobba nu när det ändå är så omväxlande väder men det är flera saker jag ser fram emot under semestern, så det är egentligen därför jag vill vara ledig! Från att inte ha något planerat på 3 veckor så har vi nästan fulltecknat, men ingen stress utan det blir många bara-vara-dagar! Vilket jag älskar!
Längtar lite faktiskt...sovmorgon flera mornar i rad, ingen väckarklocka...nej, nu pinar jag mig själv. Detta går bra, helt plötsligt har två veckor gått och sedan innan jag hunnit blinka har även min semester gått.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0