virus eller bara trötthet?

Jag gick till sängs igår kl 21. Ja, en lördag, inget konstigt alls när den man bor med ska upp vid 05-tiden. I alla fall, vaknade imorse och tänkte att jag kunde ligga kvar en stund till. Vaknade igen kl 11. Det blir ju 14 timmar som jag spenderat i sängen med att sova, och jag har sovit jättegott också! Konstigt. Antingen var jag bara jättetrött och behövde en hel massa extra sömn eller så har jag väl något virus som kroppen behöver jobba med.. hur som, så blev jag förvånad när jag tittade på klockan..haha.. Dagen har även den gått i slow mo..Torkat lite damm, strukit lakan, slötittat på tv och annat trevligt söndagspyssel.
När min andre hälft kommer hem blir det en promme.
Imorgon är det måndag igen och diabeteskurs på kvällen. Så ser det ut just nu. Inget häftigt helgliv här inte, räknar istället ner till resan som går till Thailand...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0