redo

Nu är jag nästan färdig med allt inför helgen. Imorgon blir det att göra det sista innan vi åker, packa mina saker bl.a. Har svårt att bestämma mig för vad jag vill ha med så det får bli lite halvt i sista minuten så slipper jag stå vela.
Vi har en hel IKEA-kass full med julklappar som vi ska ta med oss! Kul! Det är roligare att ge än att få, faktiskt.

Snart blir det sängen. Varvar ner med härliga Hyacinth Bouquet i Skenet Bedrar, den brittiska komediserien från 1990. Haha...hon är för underbar! Länge sedan jag såg serien, tittade ofta på den förr.

Supermysigt att få träffa mina fina flickor i helgen, mamma, gudbarn, kusiner, svärföräldrar och min alldeles underbara mormor! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0