Min Ö

Det nya året har börjat ordentligt på jobbet och hemma, många har vaknat ur jul/nyårskoman och vill söka vård, hemma är det som vanligt tvättberg, plock och annat. Vi ska åka till favoritön på torsdag och därför har jag inte tid med annat än plock inför resan efter jobbet.
Idag trotsade vi i alla fall stormen Emil och gick på långpromenad i regn och storm. Skönt var det och jag kan tänka mig att jag kommer att sova som en stock....som vanligt!
Paketerar in julklappar som vi ska ta med oss. Plockar undan lite jul, stackars granen är naken och många kvistar är avknippsade också för att den ska vara lättare att göra sig av med.

Så ser det ut. En dag kvar på jobb och sen blir det 5 hela dagar ledigt! Underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0