latmask med träningsvärk

Trodde att jag skulle på årets första körövning, men den börjar tydligen nästa vecka först. Tur att jag dubbelkollade mina papper innan jag rusade dit. Övervägde senare att gå träna men var sugen att gå på pass som inte börjat ännu...typiskt. Skulle träna inne i läggan men min träningsvärk från senaste gymbesöket är alldeles för ond för att tränas bort idag. Så hoppet för denna latmask med träningsvärk är att få träna fredag efter jobbet och lördag förmiddag på gym. Det är mina planer i alla fall. Morgondagens träning blir att gå handla på Maxi en dryg timme och bära upp de tunga matkassarna 4 trappor. Det räcker gott och väl en torsdag kväll.

Annars,
Fick ett samtal från mitt gudbarn igår. Den underbart söta katten på bilden i ett tidigare inlägg, Muffins, är tyvärr avlivad då han igår morse blev sjuk och fick föras till veterinären. Tråkigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0