jag hänger på, men är lite efter

Det dröjde evigheter innan jag skaffade facebook, jag tror att jag var sist av alla jag kände Då. Nu är man ju nästan cool om man vägrar fb. Det var inte jag, jag var nog bara löjlig, kärringen mot strömmen. Sen föll jag för grupptrycket och där är jag nu, lika ocool som innan, men med en aning mer social kontakt med omvärlden. Vilket är positivt för mig eftersom jag är usel på att hålla telefonkontakt.

Vidare med dessa moderniteter. Nu har jag äntligen (enligt vissa) beställt en smart telefon - såndärn modern som man pekar på. Jag kommer om ett par veckor att få byta ut skruttisen mot en ny, fin Nokia Lumia 800 i färgen Magenta.


Japp, ska det va så ska det va. Men, som sagt, så får jag hålla mig ett par veckor till eftersom den inte är leveransklar ännu.
Men nu, kan jag också bli lite modern. Har klarat mig bra med mina skruttisar faktiskt. De är enkla och förvånansvärt pålitliga. En behåller jag ju med mitt finska nummer men den nya blir den svenska. Alla är Nokia, naturligtvis. Har testat många olika märken och modeller, men nokia kommer alltid tillbaka för att stanna i min lilla väska. Hoppas på att denna fina lur inte gör mig besviken!



Kommentarer
Marre

Haha.. jag är lika efter jag. Alla tjatar på mig att skaffa en Iphone, och snart är det kanske dags. Klart att rosa Emme ska ha en rosa mobil :)

2012-01-13 @ 10:49:30
URL: http://minbebis.com/blogg/detnyalivet/
svar

Hihi...skönt att inte vara ensam :) Javisst är färgen Så jag! Kram på dig!

2012-01-14 @ 12:59:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0