inomhus

Ja, såhär har det sett ut idag. Inte just den pyjamasen eller dom tofflorna (bilden är från en annan soffdag på Åland) men annars är det precis så som jag legat idag. På soffan, nästan hela dagen. Har endast varit ute på balkongen. Ja, det är absolut sanning. Ibland tycker jag inte om att gå ut helt enkelt, stänger in mig och har det bra.

Jag har städat, plockat och tvättat också, så lite duktig har jag allt varit idag! + bytt lakan i sängen. Längtar nästan dit, det är så underbart att sova första natten i rena lakan! Ska snart lägga mig och läsa. Håller på och läser en bok som heter "Hur kunde hon?". En verklig historia som är ofattbar och hemsk, men det är viktigt att ämnet hela tiden aktualiseras, nämligen hur fruktansvärt pedofili är! Stackars barn!

Ny vecka, nya utmaningar väntar.
Har påbörjat en ny målning, skissen är klar, bara att börja med färgen. Ska prova på ett nytt motiv och är faktiskt lite spänd om jag får det att bli bra..får se sen när jag anser mig klar. Skönt att koppla av med lite kreativitet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0