en perfekt fredag

Ledig dag idag! Kort vecka är bäst!
  • sovmorgon
  • kaffe och frukost tillsammans med sötis
  • lite plock och bläddra i tidningar när gulle åker på ett möte
  • färga håret (färgade hos frissan fram till i höstas när jag tyckte att 1300kr var för dyrt att betala var 10e vecka ca, och lyckades hitta en färg jag tycker om, så länge jag trivs med den så fortsätter jag nog att färga hemma)
  • vilostund på soffan
  • disk
  • dammsugning
  • kaffe, igen, i väntan på att gulle kommer från sitt möte
  • senare blir det promenad, middag, fredagsmys.

En bra dag, eller hur?! Måla blir det på lör eller sön tror jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0