bokad

Oj, tid för kreativitet får det bli under mina lediga dagar märker jag. Tränade på måndag kväll, veckohandlade mat igår kväll och idag var det körövning som jag faktiskt skippade (om den nu var ikväll, är lite osäker). Hur som, så kände jag mig trött och slut idag, täppt i näsan och tung i huvudet. Imorgon är det möte på em, kommer hem vid 18.30 tiden skulle jag tro. Men sen är jag ledig fre,lör&sön. Ska bli underbart! Då blir det lite kreativt tänkande, eller målande vill säga.
Nästa vecka börjar också min Diabeteskurs, en kväll i veckan 17-21...efter en hel arbetsdag. Men det är frivilligt och förhoppningsvis intressant! Vardagarna är alltså fullbokade. Det blir så när man arbetar till kl 17, kvällen blir ganska kort om man ska hinna få sin skönhetssömn också.
Det är väl så det är i vuxenlivet/arbetslivet. Lite tråkigt att det ska gå ut på att bara jobba, men samtidigt tackar man för lönen varje månad. Skulle jag inte trivas på jobbet skulle det vara katastrof eftersom jag spenderar så mycket tid där.. hoho..man får vara tacksam över alla små guldkorn ;)
Myskväll har vi haft i alla fall, mitt gull och jag. Det räddar vilken grå vardag som helst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0