som en film

Hade en underbar helg hemma hos Mia och hennes kille i Göteborg! En riktig tjejhelg med allt vad det innebär! ♥
Kom hem med två par nya jeans som sitter snyggt och skönt. Man måste passa på och köpa när man en gång hittar eftersom det är så svårt att hitta när man verkligen ska ha jeans, då finns det ju inga som passar. Så, nu behöver jag inte köpa fler på ett tag framöver.

Satt på förmiddagståget hem igår. Lyssnade på romantisk stråkmusik och kände mig som om jag satt mitt i en gammal film...antingen påväg till eller från min älskade. Vilket egentligen var helt korrekt, eftersom jag var påväg hem till mitt gull!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0