hängig

Jag har fått en ny vän som jag inte alls uppskattar. Ett virus. Kände mig dålig redan i fredags och igår blev jag bara sämre under kvällen. Idag är det dock bättre än igår, men hängig är dagens ord. Blir ingen värre aktivitet idag, vilar i soffan tillsammans med mitt hjärta och grejar lite med tvätt och annat smått. Vila är ju det magiska ordet för att tillfriskna och kunna jobba imorron. Tänk att många som ringer till oss för rådgivning inte kan acceptera att det enda kroppen vill när den känner sig dålig är att vila....För att orka kämpa mot diverse virus och bakterier behöver den energi. Jopp, så är det. Nu blir det soffan igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0