fredag igen

Vad veckan gick snabbt! Jag har inte ens haft tid att ha skypedate med mamma...ojoj..men alla kvällar har varit bokade faktiskt.
Jag fick faktiskt smita en timme tidigare idag från jobbet, blev otroligt nog klar med alla måsten före fem! När det fortfarande var ljust ute! Det är ju inte så ofta det händer.
Kom just hem från en promenad. Klarade en timme sen fick jag världens konstigaste mående, illamående och annat obehagligt, så jag svängde av hemåt och gulle är fortfarande ute och traskar. Känner mig något bättre efter att ha tuggat på lite knäckis och druckit kallt vatten. Hoppas det bara var vätskebrist/matbrist :)

Helgen blir en myshelg med god mat och lite vin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0