en promme i solen

Det var underbart att få vakna imorse av att solen sken in i sovrummet! Dagen kan inte annat än bli bra då.

Kaffe och smörgås. Sedan en härlig långpromenad på två timmar nästan. Vi gick runt hela Grums kan man säga, ner till vattnet, isen ligger fortfarande kvar och vi såg några modiga själar som var ute på isen trots att jag tycker den ser förädiskt tunn ut...men de har väl mer erfarenhet av det hoppas jag än vad jag har.. Härligt i alla fall, solen som värmer i ansiktet och en massa småfåglar som kvittrar i skogen!

Efter lunch har mitt gull åkt till jobbet en sväng. Själv ska jag så småningom börja förbereda inför vår Thailandresa! Annat fixochtrix blir det också i lägenheten men i lugn takt såklart. Börjar med en kopp kaffe tror jag!
Längtar så efter dessa sköna sommardagar....snart få man åtminstonne njuta i 2 veckor av värmen...och sen går det nog ganska snabbt tror jag, men härligt är det med sommar-sol-klänning-grilla-ochalltmöjligtannat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0