det är inte klokt

Vad det går... Jobb och sen en promenad så är dagen slut, typ. Så ser det ut just nu. Mina dagar bara flyger fram. Tyvärr har kören fått stiga undan för alla mina "måsten" senaste tiden, men har planerat att fortsätta sjunga efter min efterlängtade semester! Jobbet känns roligt och just nu är jag extra taggad eftersom jag snart får vara lite ledig. Har inte haft någon längre ledighet sedan min semester i somras faktiskt, endast någon dag här och där...och det känns faktiskt. Man blir trött av 100% jobb, både i huvud och kropp. Paus måste man ha ibland. Mest för själens skull tror jag.

Detta får jag snart vara med om....längtar....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0