söndagsfixande

Städning, tvätt, disk, packa, packa, packa, skriva listor m.m.m.m. Så ser dagen ut. Inte en så lugn söndag med andra ord. Packa för både semester och julfirande är inte lätt. De kommande dagarna, innan avresan, kommer också att vara stressiga. Gullet kommer inte att vara hemma mer än tisdag och jag jobbar ju som vanligt. Vi kommer sedan att träffas i Uppsala. Jag kommer att ta all packning med bilen. Så är det när man ska göra många saker på samma gång! Bara vi landar sen och är lediga så kommer det att bli lugnt och skönt tror jag. Måste få alla julklappar färdiga också, har några kvar som jag funderar på... Äh, det ordnar sig :)
 
Nu ska jag pyssla vidare här hemma. Håller också på funderar på nya tapeter till det nya boendet och annat flyttrelaterat... Kul!
 
I och med allt som händer går denna vinter ganska snabbt, vilket jag tycker om! Den här årstiden är för mig väldigt lång och tung annars. Det är den nu också men inte på samma sätt eftersom jag inte har tid att gå och känna efter riktigt. Det är bra att hålla sig sysselsatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0