semesterminnen att ha i vintermörkret

Sista semesterdagen, det regnar ute. Pysslar på här inne, läser bok och har det riktigt skönt! Har dock varit inne på jobbmailen ett par gånger både igår och idag för att vara lite förberedd. Ska faktiskt bli kul att gå till jobbet imorgon! :) Känns underbart att gilla sitt jobb och inte ha jobbångest efter en ledighet!
Mitt blåmärke på vä skinka håller på att försvinna, men är fortfarande mycket stort (som handflatan) och mångfärgat. Jag halkade när jag höll i båten ute på landet, föll och landade halvt i vattnet och med vä skinka mitt på en planka som låg på kant. Så, har ett vackert semesterminne på skinkan också, nu kan jag ju i alla fall sitta på den sidan, tog ett par dagar innan värken försvann...haha..klantigt. Men det var det värsta och kanske roligaste klumpedunset som skedde under ledigheten, annars har det bara varit glatt och härligt!
Mest bilder från stugan, så klart, det är ju verkligen sommar! Några bilder från Åbo också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0