Njuter

Igår, fastän det skulle ha varit riktigt roligt att fara ut eftersom jag aldrig är ute i svängarna längre, så hade jag ändå en helt ok myskväll med Snake. Katten och jag myste i soffan. Jag tittade på film, surfade runt för att få inspiration, gosade med katten och pysslade samtidigt. Allt blev lite på hälft men det var okej. 
 
Började dagen med att lägga mig i solstolen. Underbart! Frukost ute. 
Har varit ute hela dagen. I trädgården. Promenerat runt och bara njutit av att få trampa i gräset barfota! 
 
Tyvärr blir det inga bilder för min mors MacBook vill inte ladda upp någon bild till bloggen. Den hemska badbollen dyker upp och det krävs att man tvångsavslutar allt. Jag tror orsaken till att man skaffar denna dator är för att man vill att allt ska vara komplicerat, det är sällan saker och ting är smidiga, eller så är det just min mors dator. Vet ej men jag har i alla fall inte fått ett sug att skaffa en likadan, nej tack. Så, inga bilder alltså. Får bli i ett senare skede om jag kommer på ett annat sätt att ladda upp eller är vid en annan dator. 
 
Ikväll är det stor släktmiddag i stan, på restaurang. Vi ska fira mormor som fyllde 85 år 31/7. Vi blir 27 st. Kul!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0