nästsista

Räknar nu ner till jobbet igen. Börjar i övermorgon, torsdag, vilket betyder att jag har en dag kvar av semestern, utom idag då. Blir att jobba bara två dagar och sedan är det helg, vilket blir en perfekt start efter ledigheten.
 
Vi kom tillbaka till Grums igår. Har spenderat tiden hemma med att försöka få liv i de få blommor som jag lämnade, eventuellt är det enda dödsfallet en liten Pelargon, så det gick ganska bra. Har även tvättat en massa kläder men tvättkorgen är fortsatt full, strukit skjorta åt Johan för han åkte till huvudstaden Sthlm idag för jobbet, strukit lakan och fyllt i min nya, fina kalender som kommit under tiden jag var på semester!
Under de senaste två timmarna har jag också gjort något som kräver en hel del uppladdning från min sida, frostat ur frysen!!! Det gick förvånansvärt smidigt och all mat, förutom det jag ville kasta, höll sig bra under tiden.
 
Nu blir det en liten vilostund, eftersom jag faktiskt har semester ;)
 
Bilder från semestern sätter jag in lite senare. Då blir det lite minnen som jag ska ta med mig när mörkret och kylan kommer.
Kan i alla fall konstatera att detta blev en riktigt bra semester! En dag kvar dock och den ska jag njuta av!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0