myshelg

igår lekte vi skogsmulle och var ute och plockade svamp. Vi testade lite nya ställen och hittade en hel del. Johan hittade verkligen "Herr Kantarell" som är lika stor som min hand!
 
Har även satt trattisar på torkning på matbordet. Vi har fortfarande en hel del svamp i frysen från förra hösten så nu blir att torka lite istället.
 
I dag har vi varit en sväng till IKEA. Vi valde att inte köpa det som vi egentligen skulle köpa, men kom hem med en hel del annat, så klart! Vi passade på att åka dit när det öppnade eftersom det är lönehelg och dåligt väder. I Sverige ska man tydligen göra av med alla sina pengar samma helg som man får lön...har aldrig förstått det. Själv handlar jag vilken helg som helst, eftersom jag ser till att pengarna räcker till nästa lön. Men, vi är ju olika.
 
Har återupptagit yogan och har precis avslutat ett skönt pass med Power Yoga. Härligt. Ska försöka att hålla detta nu och inte ha paus igen. Var ju väldigt ovig under detta pass, men ser redan fram emot nästa pass eftersom jag kommer att vara mycket vigare då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0