Dag ett och två

Underbara dagar! 
Igår när vi kom fram satte jag mig i en solstol hos svärisarna. Skönt! Johan som är en rastlös själ började hugga ved med yxa. Sedan hjälpte jag till att stapla all ved. Middag och avfärd mot Hammarland där vi pysslade lite under sena eftermiddan/kvällen, Johan fortsatte med kroppsarbete och hjälpte mamma med att trimma, så härligt att vara ute. 
 
Idag har vi varit och tagit oss en titt och ett snack med ansvarig personal där vi tänker oss att ha vår bröllopsfest nästa sommar. Det känns helt rätt och kommer att bli den bästa festen!!! 
En stros på stan med kaffe. Köpte en present till min kusin som nu blivit hela 18 år! Minns när jag var barnvakt och hade ett litet huvud som lutade sig mot min arm och jag hörde ett litet snusande, känns som bara något år sedan. Då var jag typ 10 år men jag minns dessa stunder för det var så mysigt! 
Eftermiddagen har spenderats i Hammarland. Johan har huggit ved här också. Jag har pysslat med annat. Vi har grillat och besökt moster på lite kvällsfika! 
 
I´m lovin it! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0