trötta

Idag var pojkarna trötta och konstigt nog smittar den där dagen-efter-tröttheten även till den som inte varit ut och härjat. Har varit nästan lika seg men inte mått dåligt. Vilket, i för sig är helt ok på en söndag.
Tog mig ut på en promenad i alla fall. Solsken, regn och lite hagel kom ner från himlen under den timmen...konstigt väder som inte vill bestämma sig.

Kontakter. Har fått kontakt med en gammal vän igen. Det är ju alltid trevligt när någon tar kontakt, tyvärr är jag dålig på det, så det är ju bra när andra tar första steget. Speciellt då man under en period i livet varit ganska nära vänner. Jag tror att jag är för feg för att ta kontakt. Tror väl att jag ska komma in och "störa" i personens liv. Eftersom man inte haft kontakt på flera år så kan jag få för mig att det kanske inte är meningen att man ska ha kontakt, kanske personen inte vill ha kontakt med mig och då skippar jag det...synd, eftersom det oftast är väldigt kul att få kontakt igen efter många år och prata lite minnen mm. Ja, jag måste våga ta mer kontakt tror jag...och hålla liv i mina kontakter, det är jag också dålig på. Jag kör mitt race, lever mitt vardagsliv, i min bubbla och glömmer/tänker inte på att ta kontakt med mina vänner helt enkelt. Förlåt mig, men hoppas mina kära vet hur jag funkar och inte tar illa upp...har alla med mig fastän jag inte hör av mig så ofta.

Imorgon är det en ny vecka med nya spännande händelser. Japp, det är mitt jobb. Vet aldrig vad som väntar när jag kommer dit.
Ska slappa lite till innan det blir dags för sängen. Killarna är och lyssnar på In Flames ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0