ensam hemma

Är ensam hemma och jättesuperdupertrött. Förstår inte varför när jag har så mycket att göra?! Idag var jag civilklädd på jobbet, jag arbetade med mitt demensuppdrag hela dagen och hade ingen patientkontakt, OCH hann till och med jobba lite med min diabeteskurs. Bra jobbat!
Hade tänkt masa mig iväg på kör men började frysa något otroligt, så jag fick lägga mig under filten med en kopp te istället. Får börja om nästa vecka helt enkelt, med skönsjungandet :)

Ska egentligen plugga diabetes men sitter istället och kikar på hus som är till salu, på skoj. Alltid kul att drömma sig bort och fundera på hur man skulle inreda mm. Inget fokus på diabetes längre, det märks.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0