egentid

Vilken arbetsvecka. Inte så jobbig men att arbeta långa dagar tar ju på, speciellt då många är så otacksamma trots att man jobbar arslet av sig, rent ut sagt. Varför är vi sånna när vi söker vård?! Det är flera tusen andra som vi betjänar men varje patient tror att vi inte har annat att göra än att ta hand om just den. I och för sig är väl det väldigt bra service från vår sida, att få folk att känna så men när dom inte är tacksamma blir man ju slut. Tur att det finns undantag som ger en hopp ;)

Ett glas vin och myspys i soffan är en ypperlig avslutning på veckan. Gullet är på kalas.

Imorgon ska jag och kolla synen för att fixa terminalglasögon. Måste byta ut mina gamla glasögon och använder dem endast på jobbet så därför fixar jobbet nya glasisar åt mig :) Bra tycker jag! Ska försöka åka via plantagen också för att inhandla saker att plantera om mitt mandarinträd med...ett litet söndagsprojekt tror jag.

Japp japp, sånt är livet. SOMMARdrömmar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0