tunga ögonlock


Höstrusk och trötthet är måndagens melodi. Som turen var hade jag en kort dag på jobbet och fick gå hem och slänga mig i soffan. Där har jag legat hela eftermiddagen. Tänkte gå på ett pass på gymmet men det var redan fullt men funderar på att komma igång med yogan här hemma istället.

Typisk höst inne i mig just nu. Mycket reflektion och eftertanke blandad med trötthet. Ibland känner jag mig förvirrad och ibland har jag allt på det kara. Ska få besöka Åland nästa helg efter många om och men. Känner att jag behöver en Ålands-dos just nu i detta inre och yttre höstväder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0