18 sep

En typisk höstdag med regn, blåst och mörker.
Det har varit en innedag förutom den korta promenaden till affären. Fick en beställning av min kära sambo på lite gosaker. Jag brukar inte märka av att jag är kort, vanligtvis. Men idag, i affären, då var flera saker alldeles för högt upp. Jag fick begära hjälp med att få ner sakerna från hyllorna, tur att det finns snälla människor som kan hjälpa en kortis som jag!
Fotboll har det varit för hela slanten på tv:n idag. Jag blir rastlös av att titta på sport en heeel dag. Johan stortrivs naturligtvis med att se match efter match....

Imorgon är det måndag igen. Känns helt ok. Måste komma ihåg att ta med positiviteten till jobbet imorn! Just nu är det full fart på jobbet och då glömmer i alla fall jag bort att ha ROLIGT på jobbet, jag blir så fokuserad på jobbet när det är mycket (vilket i sig är bra, men lite kul ska man ha ändå tycker jag), ändring på detta från och med nu ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0