tidig väckning för vissa..

Väckarklockan ringde 04.30 imorse. Jag kunde med glädje somna om medan Johan steg upp för att åka ut och fiska med en vän på Vänern.

Så samtidigt som jag har haft en skön sovmorgon och sedan stigit upp, druckit mitt kaffe och tvättat lite kläder så har Johan grejat med detta:


Han fick upp sin första Öring. Den ska rensas och frysas in! Mums! Känns bra att man har en duktig karl som fixar middag åt en... ;)
För min del blir det nog en sväng till IKEA i eftermiddag, inhandla lite smått och gott. Ska också njuta av det underbara vädret vi har idag! Solen skiner och höstlöven är i massa olika färger!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0