sköter du ditt så sköter jag mitt...

Ja, ibland vill man bara säga den meningen.
Vissa har nog alldeles för lite att göra eftersom de måste fundera vad alla andra gör eller inte gör och hur de gör det trots att de själva inte är ett dugg insatta... ler lite åt detta fenomen och fortsätter att inte bry mig. Huvudsaken är väl att allt funkar och att det funkar bra också?! Man kommer inte långt med att haka upp sig på småsaker som inte gör någon skillnad i längden. Satsa energin på rätt saker, DÅ leder det till positiva förändringar och glada miner :)

Har trevligheter som jag längtar till och njuter överlag av tillvaron!
Livet är fullt av små gröpper (ordet, hur gulligt som helst), så länge man inte trillar i en så är det lugnt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0