schwooom

Vad dagarna går snabbt, och veckorna. Det har redan gått tre veckor och jag är inne i min tredagars ledighet! Denna långhelg får jag också vara ledig samtidigt som Johan. Mys!

Satt i soffan framför tv4 morgonprogrammet, de sa att det är söndag imorron. Jag blev så glad, för jag trodde det var måndag imorgon :) Härligt med en extra dag ledigt! Det gör så mycket!

Igår gjorde jag en "Steve Irwin" och plockade upp en stackars kall och stel orm (kopparsnok eller liknande) som verkade vilsen, han fick hitta värmen i en lövhög istället för på grusvägen. Han var så långsam och trött så det var synd om honom.


Igår lagade vi paj på älgkött och kantisar! Underbart god blev den, med rödvin till också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0