njuta av nuet


Kom ihåg att njuta av studen som du lever i, mindfullness.

Söndag och mys tillsammans med Johan. Igår åkte mamma tillbaka till Åland. Vi har haft det riktigt mysigt. Vi var på konsert, som var hur bra som helst. På fredagen var vi in till Karlstad och strosade, vi hittade en scrapbooking affär som mamma blev förälskad i och som jag antagligen kommer att besöka många gånger för att inhandla varor på beställning :) den heter något så fint som "ljuva änglar", tyckte verkligen om namnet!
Det är alltid speciellt att ha sin mamma på besök. Nu är det äntligen gjort (det var hennes första besök) och då känns det som att den viktigaste personen har hälsat på och allt är i balans.

Idag blir det som sagt, mysdag. Vi ska tillaga Öringen som Johan fick upp förra veckan. MUMS! Jag ska hämta ett papper från jobbet som jag glömde där i fredags, ska nämligen på något grejsimojs imorgon på förmiddagen och jag minns varken var vi ska vara eller när det startar, bra koll...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0