Måndag

En riktigt bra måndag. Sov som en stock inatt, trots tre lediga dagar som jag nästintill sovit bort och en tidig läggning igår... behöver tydligen mycket sömn just nu. Mörkret kanske?!
Det var ljust när jag gick till jobbet men kolsvart när jag gick hem. Vet inte vad som är bättre. Tappar lite lusten att göra något när jag det svart ute... Gosar bara ner mig i soffan, vilket också är skönt förstås.

Imorgon ska vi direkt efter jobbet in till Karlstad på en kväll som handlar om sårvård och inkontinens. Hoppas på en intressant kväll och något gott tilltugg som utlovats!

På onsdag ska jag på demensutbildning på eftermiddagen, vilket ska bli väldigt intressant! Hoppas jag får med mig lite bra material och tankar inför den "stora" demensutbilningen som jag ska på nästa vecka, då jag är 3 dagar i Lund. Sådana utbildningar tycker jag absolut är värda att gå på, utbildningar som man känner att kan ge något till verksamheten!

Nu får jag väl fortsätta med mitt...hänga upp tvätt vill säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0