äntligen söndag

Ja, kanske...äntligen söndag. Jag har alltid gillat söndagar. Då är jag utvilad och redo för nya utmaningar, brukar också orka med lite plock och städning just på söndagar.
Längtar lite till jobbet faktiskt, ser framemot måndag och en ny arbetsvecka.
Kören har egentligen konstert ikväll, men känner mig inte riktigt på G för att delta. Missade senaste övningen och kan inte låtarna, plus att jag vill kurera mig lite till för att orka med jobbet istället och känna mig pigg och frisk imorron.

Kan summera min helg med att det både varit underbart skönt att vara ensam men det har också gett upphov till lite ångest emellanåt...när jag helt plötsligt känt behovet av att få umgås med mina fina vänner som tyvärr inte bor nära mig, utan alldeles för långt bort. Då är det trist att sitta ensam hemma, hur mysigt man än har det.

Ska handla mer dubbelsidig tejp och fortsätta med mina fotoalbum, håller på med Thailandbilder och senare blir det andra "vardagsbilder" som ska klistras in för framtida minnesluckor :) om hur man levde när man var i 20års åldern.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0